Warszawa

(+48) 22 575 86 00

Łódź

(+48) 42 636 41 33

Menu

S.O.S. dla klientów Comarch ERP

Użytkownicy oprogramowania Comarch ERP w ramach aktualnej gwarancji na oprogramowanie zyskują m.in. dostęp do:

  • bezpłatnej infolinii, gdzie konsultanci Comarch udzielają pomocy merytorycznej i technicznej przez 5 dni w tygodniu, w godzinach 9:00 - 17:00. By z niej skorzystać zadzwoń na nr: 12 681 43 00 lub 12 684 90 01 i zaloguj się przy użyciu indywidualnego numeru ID i PIN, który znajdziesz na certyfikacie dołączonym do zakupionego oprogramowania;
  • Indywidualnych Stron Klienta www.erp.comarch.pl/klienci. Wpierw jednak musisz założyć konto, a do tego celu poptrzebne Ci będą ID i PIN z certyfikatu zakupionego oprogramowania.
    Z poziomu Indywidualnych Stron Klienta możesz szybko przejść do innych obszarów, gdzie możesz uzyskać pomoc:
    • Systemu Obsługi Zgłoszeń Comarch (SOZ),
    • obszernej bazy wiedzy: filmy instruktażowe, podręczniki, ćwiczenia, biuletyny, odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania (FAQ),
    • Społeczności Comarch ERP: miejsca wymiany wiedzy i pomysłów między ekspertami Comarch, partnerami Comarch ERP i a klientami.

Jak widzisz, będąc użytkownikiem Comarch ERP możliwości masz wiele. I jest to wliczone w cenę gwarancji na oprogramowanie.
 

S.O.S. dla klientów T2S

 

Zespół wsparcia T2S działa niezależnie od infolinii Comarch czy SOZ Comarch. Należy je traktować jako komplementarne. Pamiętaj jednak, że jako firma usługowa pobieramy opłatę za pomoc, której udzielają klientom nasi konsultanci. By z niej skorzystać:

  • prześlij zgłoszenie e-mail na adres pomoc@t2s.pl. Otrzymasz automatyczne potwierdzenie zarejestrowania zgłoszenia z wskazanym w tytule wiadomości numerem ID przypisanym do tego konkretnego zgłoszenia. Od tego momentu oczekuj kontaktu ze strony konsultanta, któremu Twoje zgłoszenie zostanie przypisane do realizacji. Prosimy o zachowanie w dalszej korespondencji oryginalnego tytułu wiadomosći z potwierdzenia - to znacznie ułatwi i przyspieszy realizację zgłoszenia;
  • jeżeli podpisałeś z nami odrębną umowę i opłacasz miesięczny abonament tytułem opieki nad wdrożonym systemem, za pomocą przypisanych Twojej firmie numerów PIN i KOD zalogujesz się do:

Dowiedz się więcej, na czym polega umowa opieki nad wdrożonym systemem Comarch ERP >>.

Pomoc
Polityka prywatności